Bullenhäng

Jag och Ellinor skulle ut och ta en drink och bara snacka en kväll, men efter glömt legg tänkte vi att bio fick bli en bra ide istället... Vi kollade bios och jag blev aspepp på Terminator, "Visste inte ens att den börjat gå, när var periären?? :DD". Då klockan var mycket hade sista bion gått och besvikna sa vi "Aja, dra till Ica och sen åka hem?".. Men just när vi var påväg där ifrån fick jag syn på att det gick EN film till den kvällen, Terminator hade premiääär just ikväll, haha! Hysteriska gick vi och väntade ut tiden på Donken till midnatt och 00:00 satt vi redo!! Filmen var riktigt bra och vi hade en grym kväll trotts helt oväntat slut, haha! Dagen efter blev det gofrukost hemma hos mig!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback