Alla åkte hem men Elina blev kvar

På söndagskvällen när jag skjutsat familjen till Centralen hamnade jag tillsammans med Marianne och Volle med ett glas vin framför tv:n! På måndagen var jag ledig vilket var otroligt skönt, även fast jag varit ledig i två dagar med familjen, haha! Jag tog det mest lugnt, fotade mina nya kläder som jag shoppat (som kommer upp i ett inlägg snart! :) och tog en liten löprunda i kvällsolen för att ladda upp inför inspelningsvecka FEM!! Tiden bara flöög iväg i Stockholm!!!
Allmänt | Permalink


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mysigt hihi! Ska bli kul att se vad du shoppade! :D<3

Svar: Hihi jaa så nöjd! :D Blir nog ett inlägg i helgen! Puss :D<3
Elina

2015-09-23 @ 18:37:43
URL: http://rebeccahjortskull.wordpress.com
Postat av: Charlotte

JA ellerhur, men jag tror nog att man kommer se de man vill. Känns som både du och jag är sånna som tar tag i det :) Kraaam

Svar: Ja precis, de man vill hålla kontakten med hör man av sig till och man märker om det är ömsesidigt rätt så snabbt! Jaa verkligen, så känns det! Nästa helg eller någon gång i veckan kanske? :D Kraamiz!
Elina

2015-09-23 @ 23:29:01
URL: http://Charlotteelgtberg.forme.se

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback