Sturkö del 2

Det var en såå fin svanfamilj som simmade runt precis där vi bodde som man kunde se varje dag!
 
En av dagarna åkte vi runt och upptäkte lite platser på öarna runt omkring Sturkö, sen körde vi in till Karlskrona där vi gick omkring resten utav dagen! Det blev god mat, enorma glassar på Glassiären (de är sjukligt stora!!) och kortspel på kvällen! Måste nämna att jag utklassade!! ((((; Och morgonen därpå blev det morgondopp (inte jag, det var svinkallt på land till och med, haha!). Jag bad mamma att säga till om jag började bli röd på ryggen, tror hon missade det när jag råkade somna i solen sista timmarna innan vi åkte hem... haha! AJ. 
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback