Grabbhäng!!

Efter inspelningen på Rix FM slutade jag och drog in till centrum för att möta upp Elias som kommit upp till Stockholm! Vi hade en super mysig eftermiddag då vi fikade och gick runt och snackade i evigheter! Var runt i lite affärer, NK, och snackade om allt mellan himmel och jord! Efter några timmar gick vi mot centralen för att möta upp resten av grabbarna som kommit upp till huvudstaden! Det blev asgött käk på Vapiano och spontant bestämt att jag skulle sova hos dom över natten på hotell - 5 st i ett tre rum, haha! Trååångt men mys! Med kläderna jag hade på mig och direkt från jobbet utan någonting blev det att dra till coop för att köpa tandborste.. haha! Sen var det bara att klara dygnet! ;) Vi var på G för utgång men det blev en vandring runt halva Stockholm istället... HAHAH, bästa dygnet med loja grabbar!! Dagen efter blev lika bra!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback