Hektisk vecka med GA

I söndags köpte jag på mig en Celsius till vare dag fram tills torsdagen för att kunna hålla fokus vid redigeringsskärmen då gymnasiearbetet skulle vara klart. Vilken jäkla hektisk vecka alltså... Jag satt i stort sätt all min vakna lediga tid och jobbade med min film. Sovmornar, håltimmar och kvällar. Så jäkla sleten, men vilken jäkla rolig vecka det blev ändå tillsammans med de andra som också jobbade på med sina GA, haha! Goa matpauser och små trippar till stan! Jag har bara lite finputts kvar nu, sedan är den helt färdig. Så jäkla stolt över mig själv i och med alla motgångar som varit med den och att jag faktiskt tagit mig väldigt mycket vatten över huvudet, men faktiskt klarade igenom det!! Alla har varit så hjälpsamma och peppande med! Big love ♥
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback