Bildbomb del 1 - Senaste i bilder

Jag var ute en solig kväll tillsammans med grabbarna i familjen på skogspromenad!
Det var mycket fint!
Och Alfred hoppade ur bilden och skrek på rådjur som sprang iväg!
Min tröja krympte lite i tvätten om man sägger så...
Vi satt klistrade hemma och hejjade fram Lakers till SM-Final!
Och käkade gott framför matcherna!
Sista studentfesten gick av stapeln, och oj vilken lyckad kväll! - Redigerade lite som vanligt också!
Dagen efter studentfesten var jag uppe tidigt för möte med Annie Lööf!!
Jag fick sällskap på sovmorgonen i redigeringssalen!
Vi fortsatte hejja på Växjö!!
Och SM-GULD blev det!!! ♥ ♥ 
Jag var estetisk i skolan!! 
Mellis på Grand, många vackra mutationer till djur och Oliv & jag!
Jag och bästi käkade gott på stationen!Och njöt av vårsolen ♥
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback