Nytt ifrån England

För ett tag sedan fick jag hem två paket från New Look, min favoritbutik i Brighton i England! Jag beställde två väskor, en plånbok, ett par klackskor, ett mobilskal (som jag inte fick), en bikini (som var för liten) och en tröja till Josef som var extremt stor, så Alfred fick den istället, haha! Om man bortser från det som inte kom... och fel storlekar så är jag så jäkla nöjd!! Älskar min nya väska som jag använder dagligen! ♥ Aldrig blivit sådär "frälst" i en väska innan och trodde aldrig jag skulle bli det heller, men där ser man nu, haha! Och mina skor med som fanns i min storlek (!!), och den lite mindre väskan som är perfekt till andra tillfällen än skolan, är så hilma nöjd med allt!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback