Bildbomb del 3 - Senaste i bilder

Jag och min pojk svidade om och begav oss mot lite klassfest för ett tag sedan hemma hos Bullen!
Vi kom dit och hängde med Josefs sköna klass!
Grabbarnagrus!
fina <3
Ett mycket härligt gäng!
Vi spelade världens bästa spel - MED ANDRA ORD!!
Riktigt kul - och jag och Josef var bäst.
Mys morgonen efter innan jag var på G till jobbet...
Hann med en frukost hos Bullen också!
Jobbet på resturang.. Detta är inte ens hälften av all sallad som jag gör varje morgon!
1) såhär kan man se ut en helt vanlig dag på jobbet. (notera blåmärket under min läpp som kom till via en krock med Becca, haha!) 2) random bloggbild?
En redigt go parmasallad som jag gjorde och åt mig mätt på på jobbet!
Här har vi den legendariska estetbilden igen!
Mitt liv bestod istort sätt av att redigera i ett par veckor för att få klart GA...
Men jag hann defenitivt med lite roadtripps för käk också!
Som detta gotte!
Frozen yoghurt kan man bannemig klara sig länge på!
Min älsklings Oliv pousar i maten!
Man lever ju för maten - här Spice samt redigering!
Jag mös hemma med mina doftljus och klippte av en bit på mitt slitna hår!
Det var lite uppträdanden på det "öppna huset för niorna" där duktiga Elin bland annat dansade.
Jag sprang runt i mitt nyklippta, platta hår!
Och det var även finbjudning med massa gosaker på det öppna huset, vilket man helt klart inte tackade nej till!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback