Studentveckan - Onsdag

Onsdagen var en av de bästa dagarna under studentveckan, en riiiktig heldag med underbara minnen! Jag vaknade upp trött efter min egen student, duschade och åkte in för Teknikums utspring för att ta emot Hampus och Sanna tillsammans med Ida! Vi började med att köra till Hampus där vi firade honom en stund med god mat (!!), följt av Sanna, Karolina och slutligen Arvid! Efter Karro åkte Ida vidare på annat håll för ännu mer studenter, och oj vad vi raceade runt ute i skogarna till alla olika studenter, haha! ♥
 
Hos Arvid väntade min familj och massa gamla fina barndomsvänner! Efter tippsrunda, där jag var med i en av frågorna, paketöppning, god mat, tal av Anton (haha söten) så lyckades grabbarna efter långa övertalningsförsök och fix på olika krongliga sätt för att jag skulle kunna hänga med, lösa och få med mig på utgång!! Bästa grabbarna, haha! Kvällen blev minst sagt rolig och med nyfunna vänner, och man var sleeeten dagen efter må jag lova, haha!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback