Sista tiden - ESM12

 
Produktion Elina Liljegren - Sista tiden - ESM12
STUDENT 2015
 
Mitt "slutprojekt" i mediaproduktionen fick bli en "studentfilm" - sista tiden med klassen! Det var väldigt ont om tid (tror det var tre lektioner vi fick på oss till för idé, filmning, klippning - allt) att göra något inom rörlig bild! Så jag började spåna på idéer om vad jag ville göra som allra sista grej, vilket resulterade i den här! 
 
Låten "On my way" av Axwell /\ Ingrosso var låten vi sedan sprang ut till på studentdagen.. Jag får sååå mycket känslor och minnen som kommer upp när jag kollar på den, haha! Det var så sjukt kul att spela in, både hemma och i skolan! Att ljudet är lite i osynk och dålig kvalle när den kom upp på Youtube gör inte då mycket.. ;) Alla är så underbara och det är den här jag kommer kolla tillbaka på och minnas! ESM12 ♥
 
(OBS! Tror att videon bara går att se via datorn! Om det ej går att kolla 
via mobilen, gör om och kolla via Youtubes datorversion istället så funkar det!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback