Inspelning Ep 1 - Dag 1-4

Vi spelar in fyra dagar i sträck vid inspelning, och de första dagarna har varit sååå roliga och lärorika!! Tyvärr får vi inte börja lägga upp bilder som avslöjar om serien än, så jag kan inte visa något som spoilar själva innehållet.. Men vad jag kommer spamma bilder sen när vi väl får börja lägga upp och avslöja mer, haha! Tills vidare får ni lite "behind the scenes"-bilder och annat om vad jag hittar på om dagarna! Delar från mina fikabord, leker runt med rekvisita och skadar mig (haha!), kör runt och är stolt över mina skills med minibussen, kollar friidrott där hemma, och allmänt glider runt och har kul! Whuu, taggad på nästa inspelningsvecka nu!!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback