Stormen Egon och Hobbit Femhäraslaget

Förra lördagen efter att jag och mamma varit på spa kom Josef över och det blev lite filmmys medan det var full storm utanför! Vi skulle senare på natten köra in till Växjö för att hämta hem mamma och pappa som varit på partaj, så vi gav oss ut i blåsten! Jag kan ju ärligt säga att jag är glad att vi kom iväg som vi gjorde.. Annars hade vi blivit strandsatta själva ute i stormen, haha usch bara tanken..! Men när vi väl hämtat mamma och pappa så fick vi flytta/hugga bort tre träd påvägen hem!!
 
På söndagen sen när stormen lagt sig något och det gick att ta sig fram igen så körde jag och Josef in för att gå på bio! Vi såg sista av de tre Hobbit filmerna, Femhäraslaget i 3D! Som vi har längtat!! ;) Och bra var den!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback