Längdskidor och kvällsskidåkning

Perfekt att ha en pappa som också tar lite bilder som man kan 
låna så man själv får vara med på bild ibland, haha! ;) 
 
Igår gav vi oss iväg upp i sittliften med längdskidor och ut i slalombacken för att komma till längdskidspåret... Det blev endel blickar där men oj vad kul det var, haha! Efter en och annan vurpa innan vi tog oss från backen till längdskidspåren gick det faktiskt mycket bra att åka! Jag har inte åkt längd på ett antal år vilket gjorde att jag inte var jätte pepp på att köra nästan två mil tillsammans med ett gäng Vasaloppsåkare, men det gick faktiskt riktigt bra och var kul! ;)
 
Det blev ett stopp för korvgrillning i en kåta innan vi kom tillbaka igen med lite trötta armar efter allt stakande! Men ingen tid för vila här inte då det var dax för kvällsåkning! Trotts att backarna brukar vara rätt så uppkörda på kvällen så älskar jag ändå kvällsskidåkning!! Mörkrett och bara backarna som är upplysta... Det är en lite coool känsla må jag säga! ;) 
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback