Sista helveckan hemma

Veckan med välldigt mycket känslor, veckan med väldigt mycket skratt men samtidigt gråt. Många hejdå till underbara personer som jag inte kommer se på fleeera flera månader, ett stort avsked från alla på jobbet när jag slutade, och ett hejdå, det största av alla, ett hejdå för alltid som inte kunde göra ondare. Min fina!! Så mycket känslor och för många avsked förra veckan, för mycket att hantera på samma gång. Alla typer av känslor upp och ner konstant. Väldigt glad till störtgråt på två sekunder. Men bara glad utåt, det är ju det man visar. Men mellan allt gråt så var veckan väldigt bra ändå, och helgen fick mig på bättre tankar med släkt och vänner, har så underbara personer runt omkring mig!! ♥
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback