4 av 6 inspelningsveckor

Vecka fyra av sex var riktigt tuff! Rolig filming hemma i Jossans underbara lägenhet med Jessica Almenäs, kontra heldagsfilmning i skog och park. Torsdagen var fullt kaooos, 13+ timmars jobb och jag skrattar bara jag tänker på den dagen och hur jag och Anna for runt efter vi slutat också! En del av kaoset var att hon råkade slänga sitt lägenhetskontrakt, som vi precis varit och skrivit på, med massa andra papper i en kontainer, hahah! Döör lite!! - kontraktet återfanns aldrig.. - HAHA! Vi hade lite aw-picknick i bilen efter allt kaos den dagen ;) Kom hem några timmar innan det var dags för jobb igen! Fredag och efter jobbet åkte jag och hämtade min fina fina efterlängtade familj på centralen för en helhelg tillsammans! ♥
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback