9 augusti, pappis dag!

Idag har världens bästa pappa fyllt 48 år!! Grattis Pappi och hoppas att du gillade min skönsång imorse, haha! ♥ Har pratat flera gånger med honom och familjen där hemma idag och de kommer hit till Stockholm nästa helg!! Kommer bli så otroligt roligt! :D Det fick bli samma bilder på pappa som från förra året då vi var i USA, han är så söt på dom, hihi! Funderar på att skriva klart min långa "dagboks-bloggning" ifrån USA resan som jag fortfarande inte gjort klart än.. Haha, ska nog seriöst försöka göra det snart!! ;) Hur som har jag saknat de där hemma lite extra idag! Det firas alltid lite speciellt på pappas födelsedagar då det är slåttergille och hela släkten kommer, så har det varit sedan vi var små! Grattis igen pappa, älskar dig! <3
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback