Mars, den senaste tiden i bilder - Del 1

Jag och Becca har utvecklat vårt sortiment i Concretum med tre nya produkter! Bland annat (den som blev extremt populär) igelkotten på bilden, och jag och pappa exprementerade fram ett fint fågelbad med hjälp av saker vi hade hemma!
Det har även målats massvis med produkter!
Jag har hängt mycket i skolan och käkat glass! Denna var dock ingen som föll mig i smaken.. :/
Hjärtat är en av de nya produkterna som har sålt väldigt bra! 50% av vinsten går även till barncancerfonden!
Jag har tränat i mitt nya linne och haft roliga utgångar med fina vänner!
Myst med favorit Missen!
Lång familj, lång katt, haha!
Vi har jobbat på i skolan med vår dokumentärfilm!
Finn ett fel, haha! Jag har också aggerat chaffis till bror och varit paparatzzi + käkat favvo nachos med salsa och smält ost! Haha ♥ ♥
Lagat god mat ur matkassen!
Matlagning och stohej med min fjant ♥
Älsklingen ♥
Jag har slängt ihop en och annan pizza på jobbet, tagit selfie med pappa och köpt biljett till kungsmads-studentfest! ;)
Jag och ligan (Oliver, Agnes, Becca och Linnéa) var på Linnéuniversitetet för att kolla in lite olika utbildningar!
Har gjort och ätit goda mellis!!
Min käre bror har börjat övningsköra lite mer seriöst nu! På bilden var det min första lilla åktur med honom! ;D
Studentfesten gick av stapeln med filmtema och det var riktigt roligt!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback