Första jobbdagen på IDOL

Som ni kanske har förstått redan så jobbade jag på IDOL två dagar förra veckan!! Alltså såå himla kul var det! När jag visste att Idol skulle komma till Växjö så sökte jag in till produktionen om jobb, och fick det! Dock bara en typ av praktik utan någon ersättning, men ändå.. I och med att jag fick jobbet sökte även Oliver, och sammanlagt var vi tre stycken ifrån Växjö som jobbade med teamet på plats! Det är precis det här jag vill jobba med i framtiden, tv-produktion och film! Därför passade det mig helt perfekt, trotts 12 timmars pass i kyla/regn/hagel så var det så värt det! Det var så otroligt kul att se hur allt fungerade, snacka med alla sköna människor i produktionen (och kändisarna, haha)! Mer om vad jag fick göra kommer i nästa inlägg!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback