Oliver & Gänget

 
Äääntligen har vi lyckats att få upp våran talkshow på YouTube!! Jag har fått komentarer och önskemål om att lägga upp programmet här på bloggen, vilket jag försökte att ordna direkt! Ni fattar inte hur mycket det har kronglat!! Jag har försökt att lägga upp klippet sedan i våras, haha! Men förra veckan lyckades våran filmlärare att programera om filen så att den gick att ladda upp! Ber om ursäkt för att det har tagit så lång tid.. Vi vet inte riktigt vad det berodde på men det kan ha varit för att filen var så stor.. Men nu är det i alla fall ordnat, typ sissådär ett halvår senare... haha! ;)
 
HÄR och HÄR kan ni läsa mer om det här projektet med temat Pride
som vi hade i skolan förra våren i tvåan, där jag var projektledare! 
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback