Den senaste tiden

Åkt och hämtat mit körkort!! :D
 
Hyperglad över det..
 
Var nära på att behålla Josefs present för mig själv.. haha nej! Klarar knappt av att ha solglasögon på mig...
 
Samma dag som jag tog körkortet åkte jag till Alstermo och Josef fick sina älskade Ray Bans!
 
Vi visade upp våran talkshow i Linnegallerian och jag fick fina rosor utav Becca som grattis till körkortet ♥
 
Jag planterade skog och såg ut som en skurk i det orangea stället.. haha!
 
Var med Josef ännu mer och kollade på fotboll med Lady när han spelade
 
Gått i skolan med grymma vänner och skjutsat Becca för första gången ;)
 
Storhandlat själv, hämtat Alfred efter träning och snapchatat med Josef!
 
Har haft det allmänt gött den senaste tiden mitt ibland all stress med skola och körkort.. Men nu är körkortet taget och skolan börjar närma sig slutet!! Den här veckan, sedan är det bara massa lovdagar och chillt plugg kvar tills sommarlovet!!!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback