Min helg

Vaxat benen. Alltså jag med mina långa ben och tjocka hår, INTE det optimala alltså.. haha fyfan vad ont det gjorde på vaderna!! Låren var dock uthärdliga... Men alltså bilden gör prickarna inte ens inärheten av rättvisa, det var galet vad rödprickig jag var efteråt!!! Dock borde jag inte förvänta mig något annat i och med min känsliga hud.. Josef blev underhållen i alla fall, haha! Vi vaxade flera stycken i familjen och mina ben tog så lång tid så vi höll på i två dar! De blev vaxade av både Josef, hanns mamma OCH syster! Hahah! Men jag har lena ben nu till Spanien i alla fall! ;) 
Jag och Lady tog en promenad med slutmål fotbollsplanen...
...där Josef var ledare på fotbollskolan, som vi satt och kollade på en stund! :)
Vi gick en runda till innan Josef slutade!
Vi cyklade tandem till Josefs kusins match och gick till lite festligheter...
...för att fira några studenter! :)
Josef började jobbet klockan sex imorse så även jag steg upp och tog 06:05 bussen hem! Fick med mig en resväska också som ska packas inför fredag!! Jag var hemma lite efter halv åtta då jag slängde mig i sängen direkt! Måndag idag och ingen skola.. känns lite sådär helt UNDERBART!!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback