Bästa födelsedagen någonsin!

Vaknade med födelsedagssång och fick den här maffiga kandelabern och när jag kom till skolan väntade finaste Becca med massa presenter! ♥
Bland annat de här grymma oreo cupcakesen! MUMS!
Efter skolan gick vi ett gäng till Condeco för att fira lite! 
Åkte hem för att vila en stund inför kvällen då det ringer på dörren med ett blombud med den här underbara bucketten ifrån farbror och Carina!
Sen var det dags för firmafest som väldigt passande hamnade på min 18-årsdag, haha!
Så blev självklart att beställa in lite alkohol, hehe! Blev både öl och vin! ;)
Skål från Kevin och oxfilé!
Underbara jobbakompisar!
Efter firmafesten väntade mormor för skjuts och mötte mig med en bucket vita rosor och en vit cowboyhatt! Haha underbara mormor!
Sist men inte minst massa extremt snygga grattisbilder och fina texter från underbara vänner! ♥ Haha!
 
Som jag beskrev dagen igår: "Hade inte kunnat fått en bättre 18-årsdag än den här! Verkligen perfekt på alla fronter!". Tack för allt ni gjorde för mig igår, det betyder såå sjukt mycket! ♥ Och firandet är inte äns slut än, haha! Börjades redan i måndags med familjen, fyllde år i tisdags, några gamla vänner kommer på fredag, med släckten på lördag och firande med älskling på söndag! En hel veckas födelsefirande, haha! Underbart! ;)
Allmänt | Permalink


Kommentarer
Postat av: Becca

<3

2014-02-05 @ 22:12:19
URL: http://rrrebeccah.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback