HEMMA igen

Efter att ha rest i typ ett och ett halvt dygn med bil, tåg och försenat flyg, att vakna upp i sin egen säng med katten bredvid sig imorse var helt obeskrivligt! ♥ Vi kom hem igår kväll strax efter åtta efter att ha käkat hos mormor och handlat med lite mat! 
 
Resten utav inläggen ifrån resan kommer komma upp allt efter som! Men nu ska jag bara ta det lugnt innan jag ska jobba ikväll, och imorgon! Sedan ska jag längta ihjäl mig tills imorgon då jag äääntligen får träffa min kärlek igen efter en hel månad ifrån varandra!! 
Allmänt | Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska du lägga ut videon ni gjorde under pride igentligen?

Svar: Jag försökte flera gånger, men mitt internett hemma är för dåligt för att ladda upp den stora filen! Hade tänkt att testa på skolans internet nu när vi har börjat igen! Så förhoppningsvis snart... :)
Elina

2014-08-20 @ 11:28:41

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback