Första veckan hemma

Kom hem ifrån USA fredag och jobbade lördag.. Det blev söndag eftermiddag och Josef var påväg, kunde inte vara gladare!! Pirrade i hela kroppen, en hel månad ifrån varandra liksom, haha! Vi hann träffas i dryga timmen innan jag var tvungen att åka in till Växjö för jobb.... Kändes rätt så piss att lämna min kärlek direkt när vi fått hålla om varandra igen efter så lång tid!!
 
Min saknade älskling, vad jag saknat honom! Efter att jag skjutsat runt på både Alfred och Josef som började redan på måndagen med en kort skoldag landade vi två i sängen med lite filmmys! Vi såg Divergent! Riktigt bra film som jag verkligen rekomenderar!
 
Tisdag och första dagen i trean för min del! Sååå kul att träffa de saknade vännerna igen som man knappt träffat under hela sommaren!!
 
Onsdag och en mysig natt hemma hos Josef! Så kul att träffa alla hemma i Alstermo igen, mitt andra hem! ♥ Det blev torsdag morgon där jag visade mina skills i fiskbensflätor...
 
Torsdagen fortsatte med en 5 (!!) timmars håltimme vilket resulterade i lite häng uppe på Grand med bästa gänget!
 
Torsdagen och håltimmen fortsatte och vi hamnade på buffe innan det rullade tillbaka till skolan igen!
 
Sammanfattningsvis den perfekta första veckan efter sommarlovet och USA resan då jag fick komma hem och träffa alla underbara människor igen! ♥ ♥
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback