Dag 6 Florida - Shoppingdag i Orlando



En heldag med shopping i Orlando var sedan länge inräknat i USA resan! Orlando är känt för sina nöjesparker, och sin outletshopping! Så att åka dit var för mig givet, haha! Jag hittade äntligen ett par Nike free run som fanns i min storlek, efter allt letande!! Så glad, haha! Var verkligen i behov av dom, och de är ju såå sköna! Köpte även nya snygga träningskläder, endel presenter och annat som jag kommer visa när jag kommit hem sen igen!! 

Där fanns det liksom inte en affär med tillexempel sportutbud med de olika märkena.. Utan alla märken hade varsin egen stor affär! Nike för sig, Adidas för sig, Asics och New Balance för sig och så vidare.. Det var även mycket märkesshopping för en billigare peng än i Sverige! Grymt ställe för shopping må jag lova!! ;)
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback