Julklapps Pyssel

Jag tänkte ta och visa lite av mina precenter som jag ska ge bort! Eftersom jag gillar att göra egna saker (roligare att både få och ge bort, välldigt ekonomiskt också, haha!) så visar jag de som jag själv har gjort till i år! :)
 
Chokladkola som jag virade in i papper och gjorde strutar av!
 
Handmålade glas som jag skrev och målade på med glasfärg!
 
Massa kuponger med olika roliga (för den som får den, haha) saker! Tillexempel "städa hela huset".. Då ger man den kupongen till mig så fixar jag det! Inspirationen jag fick till denna var från Vakna med The Voice! Himla rolig idé, men jäkla jobbig för mig bara, haha!
Inspiration | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback