Den senaste tiden i bilder

Jag köpte en fantastiskt smarrig morotskaka i bageriet i skolan!
 
Jag njöt verkligen utav den där morotskakan, medan vi hade kul på lektionen!
 
Fick massa balonger på min födelsedag!!! :D
 
Och blev grattad av Max på morgonen! ♥
 
Josef tyckte att jag var duktig på att städa inför min fezt!
 
Min grymma groda på min födelsedag!!
 
Och jag fick en grym selfiestick också!!
 
Det var studentfest ROCK och jag fick gå upp lagom tidigt dagen därpå...
 
Roadtripp på lektionen...
 
... för att filma lite!
 
Jag fick hem min träningsmatta som jag beställt, vi var på en inspirerande föreläsning och Becca tog körkort!!
 
#bildpåbokochbjörkskogfrånroadtrippen
 
Mums med Celsius som jag och Alfred köpte med oss när vi handlade!
 
Mamma gjorde fint till Alla ♥ dag!! 
 
Mina finisar fick varsin blomma utav mig och jag fick blommor utav bästa älsklingen! ♥
 
Mamma överaskade med en perfekt frukost innan jobbet på Alla hjärtans dag! ♥
 
Det blev även lite mysiga hjärtan-pynt på en av Concretums ljusstakar!
 
Blomleverans i skolan!
 
Jofis och jag gottade oss med thaibuffe! 
 
Min älsklingsbror lagade god mat!
 
Min älsklningsbror!
 
Och sist men inte minst så har vi nu landat i fjällen och Lofsdalen! Här är mitt rum där jag ligger just nu! I fönstret står mina fina blommor från älskling som jag bara var tvungen att ta med hemifrån, hihi!
 
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback