Välkommen till Idre!!

Det har inte ens gått två veckor sedan jag kom upp till Idre?? Sjukaste, känns som att jag har bott här, kännt människorna här, andats luften här och jobbat här i evigheter! Hur eller hur - jag hade inte kunnat trivas bättre!!!
 
Det händer saker heeela tiden och jag har knappt haft en lugn stund för mig själv sedan jag kom upp, haha! Precis som det ska va!! ;) Nu såg jag tillfället i akt när jag hade lunch själv (+ wifi som jag inte har i stugan) att sätta mig ner och skriva några rader!
 
Natten mellan 10 tors - 11 fre blev jag skjuttsad till stationen 00:00 och blev avvinkad av mamma och pappa! Resan upp var gaalen HAHA, efter massa förseningar, spurtlopp, sovandes med främlingar i sovvangn, svett och slit och andra konstigheter - Nu minns vi den "långa" vistelsen och tre-minuters-spurten slåendes fram med främling som hjälpte mig genom Stockholms Centralstation i morgonruchen!!! - Hahaha, vardagshjälte!! skrattar åt kauset fortfarande som hände under resan påvägen upp till Idre! Resan startade halv 12 på natten och vid halv 4 eftermiddagen efter var jag framme till solnedgången! ♥
 
Meeeeer kommer, har så sjukligt mycket roligheter och bilder att visa!! :D Jag lever livet och vill typ aldrig hem härifrån, haha!! Puzz å Kramzz sålänge! <3
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback