Julstämningen har dragit igång

I fredags möttes jag och Becca upp för en fika på det nya Espresso House i stan! Vi tog varsin "jul-frappe" och satt och nynnade med till jullåtarna som spelades! Efter en lång fika med massa skratt och prat, gick vi till hennes jobb för att tillsammans slå in de sista paketen som jag skulle ha med mig till min "mini-julafton" med släkten! ♥ Beccis fick också ett litet paket! Grattis i efterskott finis! <33 Riktigt mysig eftermiddag och julstämmningen drog verkligen igång på riktigt med paketinslagning till jullåtar! *smileys med hjärtanögon*x5 !!
Allmänt | Permalink


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det var verkligen en jättemysig eftermiddag! Tack för paketet <3

Svar: Tack själv fina du!! <3
Elina

2015-12-07 @ 12:30:23
URL: http://rebeccahjortskull.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback