Jobbhelg

Träffade och tog en glass med älsklingen igår efter skolan
 
Jobbade igårkväll och är sjukt spänd inför ikväll! Jag ska nämligen börja att ta beställningar, ta betalt, ha koll på tiderna på pizzorna och kockens mat, svara i telefon och anteckna massa!! 😳 Känner mest att jag inte vill förgifta någon som är allergisk pågrund av fel beställning.. Eller att göra helt fel när jag hanterar pengarna och alla kvitton.... ALLTSÅ DET ÄR KAOS i mitt huvud med alla instruktioner efter igår!!! Jobbar cirka sex timmar ikväll också.. och allt kommer dra igång direkt! Shit är så jävla nervös!! Men sjukt kul kommer det bli också! 😁
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback