Bildbomb del 6 - Senaste i bilder

Jag var medbjuden på en mycket trevlig 40+40 fest!
Vi tävlade och drack och åt mycket gott!
Myyys <3
Fezt hela natten lång!
Vi underhöll oss lite (eller jag snarare.. haha)
 
Vi transporterade Josefs moped som skulle säljas!
Jag och Alfred promenerade lite och jag plockade en fin liten bucket!
Den stora dagen var kommen - REDOVISNING AV VÅRA GYMNASIEARBETEN!!!
Dagen innan finslipade jag bara på det sista och käkade lite Donken till! Hemma hade pappa busat och bäddat ner en varg i min säng, haha!
Redovisningen för klassen och tvåorna höll på under heeela dagen och det var så kul att se allas arbeten!
Jag smaskade på gosaker och var fundersam om hur snabbt tiden går.....Hittade även tillslut (!!!) en studentklänning som jag blev väldigt nöjd med!
Biosalong 1 hemma där Gymnasiearbetet visades! Fått så himla fina kommentarer om mitt arbete av de som har sätt den så blir helt varm i hjärtat! Haha, efter allt slit och alla motgångar blev jag tillslut såå nöjd med den!
När GA redigeringen äntligen var klar var det dags för nästa projekt - studentfilmen - hade typ tre lektioner på mig att göra den så stressen hade inte lagt sig direkt!
Pappa och jag hamnade själva framför Eurovision Song Contest hela kvällen!
Tog löpet!
Och Måns och Sverige vann!!!
Jag har jobbaaaat!
Och köpt en fin stor blå hatt!
Inte kunnat använda min hatt än pga det dåliga vädret :( Så käkat smoothies inne istället...
Jobbaaaatt lite till!
Vi fick nästan fika varje dag sista tiden i skolan på alla "avslutningslektioner"!
Vi fixade med Linus till VÅR pubbrunda!!
Jag började spela fotboll igen efter två år av uppehåll, det var helt underbart!!!! Myst med min gosse med!
Ställde mig på matchplanen det första jag gjorde utan en ända träning!! Haha!
Pubrundan - så jäkla bra! Min fina klass som man faktiskt börjat sakna lite redan!!
Grymma tjejer!
♥ ♥ ♥
Bästa tröjan, haha!
Tatuerade mig!
Bästa minnet av de här tre åren, haha! Helt klart!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback