Två lediga dagar

I söndags och måndags hade jag två dagar ledigt helt för mig själv! Det var så skönt med lite lugn egentid, haha! Jag sov ut dagen efter Pride park, gick upp efter någon timma i sängen och sen åkte jag in till centrum för att kika runt! Samma sak på måndagen! Lite shopping blev det och på kvällen var vi och åt, Yvonne och Hasse som jag bor hos, och Yvonnes dotter Sofie och hennes kille Daniel och åt på resturangen i Spånga där Café Bärs har sina inspelningar! Maten var super och när vi kom hem igen bjöd jag på kladdkaka och sådan där smatterchockad som vi fick extremt roligt med, haha! Perfekta lediga dagar ♥
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback