En tur till Öland

Morgonen efter midsommar steg Josef och jag upp för att köra till Öland där min familj + två andra familjer väntade! Det har varit tradition att vi tre familjer har åkt med husvagn till någonstans i Sverige och firat midsommar tillsammans sedan många år tillbaka! Och även om jag och Josef spenderade den på annat håll så ville vi ansluta ändå! Vi möttes upp och kom till Öland lagom till lunch i Borgholm! Efter det bettade vi på damfotbollen allihop tillsammans som det också har blivit tradiotion, att betta på någon fotbollsmatch som är under helgen, haha!  På kvällen åt vi midsommarmat på Klinta campingen, vi hade en bit kräftskiva också haha! Lagom till solnedgången gick vi ner till havet och mös på en brygga till en otroligt fin solnedgång, där jag och älsklingen tog bilder som jag blivit helt kär i! ♥
 
På kvällen var det dags för fotbollen och tror ni inte att vi tar hem potten?! Haha, sjukt chockade då matchen först verkligen inte var påväg mot det resultatet, haha sjukt kul! Dagen därpå var jag och Josef tvungna att gå upp tidigt för att bege oss tillbaka mot Växjö för att mitt jobb kallade... tyvärr! Vi hade en rolig resa i bilen påvägen hem med stopp på bland annat Donken! Det var så otroligt mysigt och till och med lite nostalgiskt att campa så med familjen och alla de andra! Riktigt bra midsommarhelg med fina människor! ♥
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback