Senaste i bilder - del 2

Del två av "senaste i bilder"! Just nu redigerar jag nästan dagligen på mitt gymnasiearbete som ska vara klart nu i denna veckan som kommer.. Så ska åka in på alla sovmornar och sitta kvar på kvällarna för att bli klar och nöjd med min film... *suck vad det tar tid att få ihop naturfilmen bra* Men förhoppningsvis blir slutresultatet riktigt bra tillslut! ;) Jag, Oliver och Tiger stack till stan och köpte sallader och satt kvar och redigerade, sedan bokade även Oliver in mig på ett crossfit pass (utan min fullständiga tillåtelse, haha!) som vi två gick på! Och jäklar var kul och jobbigt det var, haha! Det vill jag absolut göra igen! Vi har även varit lite estetiska i skolan där vi klippt, klistrat och målat. Jag och Emelie har äntligen också hittat tid och hunnit ses efter så lång tid, och oj vad vi skrattade, haha! Pratade oavbrutet i flera timmar! ♥ Slutligen var jag med pappa uppe tidigt och drog lite träd i skogen (haha) och hamnade sedan och spenderade helgen i Alstermo!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback