Full fart hela helgen












I lördags var det jobb, jobb och jobb! Men när jag slutade vid halv fem blev jag direkt upplockad av Josef och familj för att åka vidare på bjudning till några vänner till dom! Jätte trevlig familj som vi sedan stannade över natten hos! 

Morgonen dagen efter bar det av mot Åseda simhall med Emmy! Vi skulle även träffa mina kusiner Wiggo och Ludde där och vi hade verkligen jätte roligt hela dagen! Så mysigt att träffa dom! När vi kom hem till Alstermo på eftermiddagen efter mycket farande hit och dit mös vi mest hela kvällen :) Dagen efter på tisdagen lekte vi lite med Emmy, sedan var det 8-års kalas för Josefs kusin Hugo som jag sedan fick ett armband av som han gjorde, hihi gulle!

Sen på tisdagen var det dags för att dra sig hem mot Växjö igen! Vi stannade i Lenhovda för tandläkarbesök medan jag och Emmy satt och väntade i väntrummet! Josef åkte sedan vidare emot halkbanan medan jag mötte upp Becca för lite köp inför vårat UF! Mycket under dessa dagar, men kul har det varit, haha! Sedan bar det av hem för att ladda om inför hockey på kvällen! ;)
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback