Spanien del 11 - Shopping i Alicante

Paraden var slut och äntligen var affärerna öppna igen, haha! Under dagen blev det shopping, en mysig lunch, och vi åt goda smoothies! På kvällen när vi skulle ut och äta allihop delade jag och Åsa på en paella, som är lite utav en Spansk nationalrätt! Jag trodde inte att jag skulle gilla det särskillt mycket i och med alla musslor, bläckfisk och sånt som brukar vara i, men jag ville ändå testa på det! Dock hade jag rätt om att det inte riktigt var min grej.. haha! Sen när vi kom hem igen blev det fortsatt kamp på min och Josefs skitgubbe-tunering, sedan blev det ett till nattdopp i poolen! 
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback