Julafton 24 December

Missen på julaftons morgon!
Han poserade flitigt framför granen! ;)
Årets julgran!
Det blev en morgonjogg med far och mor!
Vi försökte lära mamma att ta selfies, haha!
Mormors julgran och ett utlåtande utav Alfred... ;)
Årets julfirande blev hemma hos mormor!
Som sagt, haha, mormor går in för pyntandet..!!
Mormor fortsätter att prestera!!
Mamma tänder lite ljus!
Årets julbord, mumma!!
Buskusiner! ♥
Spela lite kula! Det blev riktigt jämna kamper!!
I väntan på tomten... Uppehåller barnen lite, haha! 
Julselfieee!
Äntligen kommer tomten!!!
Hoho i stugan!!
God Jul Wiggo!!
Killarna fick bland annat uppblåsbara boxningshandskar utav mig..
...det blev fight direkt!! Haha, och jag fullkomligt älskar mormors förskräckta min!
Mormor bjuder på dans tillsammans med jonglerande tomten!
Wiggo joinar!
Smile!
Den legendariska snurrande "ljusstaken"!
Lite loj skönsång utav systrarna!
Både Ludde och Wiggo blev med muche!!
Avslutade denna mysiga julafton med att kolla på "Tomten är far till alla barnen" tillsammans med familjen innan jag gick och la mig i min egna säng med alla fina julklappar efter att ha myst inne hos mamma och pappa en stund! Vad tiden går, nu laddar vi om inför Nyår om två dagar!! ;)
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback