Brighton!

Kan knappt fatta det, men det är idag jag åker!! Språkresa helt själv i England i tre veckor... Det kommer bli så kul! Galet! Ska försöka att blogga så mycket jag hinner! Vet ingenting om hur det blir med internet eller något där, så vi får se hur det går! Vet förövrigt inte alls mycket om vad som kommer hända de här veckorna, men det kommer bli galet kul i alla fall! ;)
 
Nu ska jag sätta mig i bilden till Göteborg... Sedan på ett flyg själv till London.. Sen får vi se vad som händer och hur det går med allt! AAAAAAAHHH!!! Lite så känns det just nu.... Hahah, men ni får ha det gött sålänge tills vi hörs nästa gång! Har några tidsinstälda på lager i alla fall! Men annars så hörs vi nästa gång ifrån Great Britain! ;) 
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback