FULLT


Har lyckats fylla datorminnet nu, så kan inte göra något på datorn för tillfället! Går inte ens att lyssna på Spotify för att det står att minnet är fullt?! Har suttit i timmar och försökt att föra över allt på min externa hårddisk, men den passar tydligen inte till mac har jag fått reda på.. Otroligt! Får gå och köpa en "mac-hårddisk" imorgon då.. Har ändel bilder i kameran, men eftersom att de inte går att få in dom i datorn, och bilderna jag redan har där inte går att göra något med, så får ni lite gamla bilder sålänge!
 
Ska ta och kolla Top Model Sverige nu, inte hunnit med det i veckan! Ikväll blir det fotbolls träning och lite plugg.. Vi hörs när jag fått tag på en ny hårddisk! :)
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback