4/2

Här kommer en liten sammanfattning av min födelsedag! :)
 
Firandet började redan kvällen innan där jag fick en hel slalomutrustning och mumsigt fika! :)
Kommer till skolan dagen efter på min riktiga födelsedag och får den här finfina kladdkakan! TACK änengång Beccisss! :D
Fick urgulliga texter (och bilder, haha!) från mina ♥ 
Gick på Indiskt med de bästa för att fira lite! ♥ Maten var dock inte bland det godaste jag ätit, men vi hade det riktigt mysigt ändå! :)
 Kommer hem helnöjd med dagen och finner det här på skrivbordet! En enorm chokladboll och två Toblerone! :D Charmig handstil min 15 åriga bror har också! Haha ♥ (Inte nog med det så fick jag även en choklad kartong från Becca och gele hjärtan från mamma! Tårta, kladdkaka, chokladboll, godis i alla de former.. Tjockar mig ÄNNU MER än vanligt nu, haha! Rullar fram.. ;)
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback