Familjen i skärgår'n!

Vilken underbar heldag i skärgården!! Familjen och farmor kom upp till Stockholm på fredagskvällen och jag var och hämtade dom på centralen efter fyra veckors jobb! Det var så underbart att träffas igen och få visa upp mitt Stockholmsliv här uppe, haha! Vi gick upp tidigt på lördagsmorgonen för en stor frukost och gav oss sedan ut med Marianne och Hasse i deras motorseglare under dagen! Det var så mysigt, första gången jag seglade och jag blev helt förälskad!! Det var så skönt och avkopplande efter en stressig jobbvecka..! På kvällen tog jag och le familia oss in mot staden då det var mycket som hände i Kungsträdgården den kvällen! Det kommer i nästa inlägg! :)
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback