Ensam servitris på 30 + 30-årsfest

Det här var en riktigt bra, rolig och produktiv dag!! Vaknade och åt riktig go frukost med familjen på verandan! Fortsatte att jobba på med veden i värmen (sjukt vad varmt det var denna dagen!!) och på eftermiddag/kvällen jobbade jag på ett kalas för två stycken som fyllde 30 ute vid Evedal! Jag blev tillfrågad av en som jobbat på jobbet innan för hennes bror skulle ha fest och behövde hjälp av någon då det skulle vara 60 gäster, så hon tippsade om mig och jag tackade ja direkt! Riktigt roligt!! Det var en otroligt härlig kväll med bra stämning och alla var supertrevliga vilket gjorde att det tillslut kändes som att jag själv var en av gästerna istället för att vara där och jobba, haha! Riktigt kul och svettiga jobbtimmar (med jeans och skjorta när alla andra hade klänning och shorts, haha!) som slutade inpå småtimmarna! ;)
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback