Veckans sista dag

I söndags var Emelie här, mycket trevlig flicka det där alltså! Vi snackade massor och bakade sådana där kornflakeskakor! Så sjukt gott!! Det blev fika ute i solen med mamma å papi och sen kollade vi på den där nya Gunilla Persson serien, min bästa vän i Stockholm som jag lärde känna där var med och spelade in första avsnittet i programmet, och Gunilla är tydligen så sjuk, om inte värre, i verkligheten..!! Sen måste jag säga, Astrid (min brors flickvän), känns som att man alltid har en bästa vän här hemma, så sjukt kul! ♥ Underbar, grattis till körkortet idag föresten!! :DDD Nu har jag bytt ämne 100 gånger! Haha, osammanhang. Bra helg i alla fall! - Tack å hej!
Allmänt | Permalink


Kommentarer
Postat av: Astrid

sååå världens bäst är du!! tack tack igen, kramar!! <3

Svar: Hihihi du är finis!! <33333 Kram!
Elina

2015-10-20 @ 19:04:24

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback