Mycket men ändå lite

Det har hänt väldigt mycket denna veckan, samtidigt som det inte känns som att jag gjort annat än att jobba.. Haha, varit så jäkla sleten samtidigt som jag jobbat extrapass.. Jag och Ebba hängde på Donken efter jobbet till 01-tiden i torsdags och träffade även Maria och Felix där vilket blev en mycket rolig spontankväll! Taket är i full ombyggnad (omöjligt till sömn på mornarna) och i torsdags hade jag också en skype-intervju som gick riktigt bra! Mer om det när jag vet mer!! Alfred har även brutit sin stortå, den är enooorm och blå fortfarande, haha gubben, tycker så synd om honom när han stapplar runt..
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback