Fredag eftermiddag

Efter jobbet i fredags träffades jag och Ellinor för en mysig fika! Efter det hämtade jag upp Alfred och mamma för att sedan ta oss till Skogslyckan! Så otroligt fint men samtidigt sorligt med alla fina blommor och ljus till minne av människor ♥ Farfar & Morfar ♥♥
Fredagen fortsatte hemma med mys framför tv:n! Kände att en riktig hemmakväll med familjen inte kunde passa bättre efter min lilla sjuka i veckan.. Så det var verkligen behövligt! Men framåt midnatt efter tjat från massa olika håll fick jag en spark ur tv-soffan och var ändå på G för en kväll på Grace..! Haha, det blev riktigt snabbfix och ut i bilen mot en riktigt bra spontankväll, mer kommer!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback