Senaste

Jag har pluggat på extremt flitigt!!
Suttit i bilen med mamma och kollat VM!
Även suttit i skolan och kollat, träffat älsklingen har jag också hunnit med!
Jag har fått underbara blommor! ♥
"Mästerkocken"-Elina har varit i farten igen och jag har gått på bio med bästa farbror!
Har lagat lite mer mat!
Nästan vägrade slänga dom när de stått vissna i en vecka... :(
Jag har hunnit med att jobba endel med, och checkat in Colas nya kapsyler, haha!
Swag på hög nivå i mina nya skor!
Jag har hunnit besöka gymmet!
Och umgåtts med grymma människor och druckit smoothies!
Sprungit lite på band..
Tagit selfies....
Fotat mina nya favvo-tights!
Shoppelishoppat lite och målat en säl!
Gått i skolan och arbetat fram en reklamfilm!
Och mått bra i solen som äntligen har bestämt sig för att titta fram! Och ätit äcklig Donken mat...
Dock med de här två favoriterna! ♥ ♥ En bra tid som avrundar vintern, nu är det dags för vååår!!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback