Bal 5 juni, första delen

Vad vore väll en bal på slottet?
 
Alltså villken kväll! Går nog inte riktigt att beskriva känslan av att se alla sina underbara vänner så vackra, all den goda maten och stämningen på balen.. En helt oförglömlig och svårslagen kväll!! Dessa bilder är från hemma hos mig, bilen påväg in och träffen i Linnéparken där alla samlades för fotografering! Det var så kul att se alla fina människor och träffa alla vänner och familj som kom och fotade! Min Josef tog sig även till oss vid domkyrkan för att vi skulle hinna ta bilder och träffas under kvällen ♥ (vi hade baler på olika ställen så vi kunde alltså inte gå tillsammans, så fick äran att gå med min vän Simon istället)!
 
Efter att ha fotats i parken en stund gick vi gemensamt allihop mot PM och Tak! Jag, Becca, Oliver och Simon tog även en liten avstickare för att fixa hårspray till Oliv.. haha! Mer bilder kommer från kvällen när vi senare kommer in på PM!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback