Välkommen till Baluba!

Vilken vecka jag har haft!! Här är bilder från mina två första dagar som för alla innebar förberedelser och planering inför inspelningarna som skulle dra igång! Så mycket nya intryck, människor, platser, uppgifter, är heeelt slut haha! Första dagen var det Kickoff (jobbfest) där man lärde känna alla! Alltså allt är så jäkla kul och alla i teamet är sååå goa så kunde inte trivas mer!! Mina huvuduppgifter är att ha ansvaret för alla statister, skjutsa skådisar (i min egna minibuss, haha! ♥), fixa fika/mat-bordet, hålla allas humör uppe och hjälpa till där det behövs! Har såå mycket att berätta och såå mycket att visa men det kommer allt eftersom! Som sagt, de två första dagarna var förberedelser inför dag tre och kommande vecka - då inspelningarna börjar!!
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback