Studentveckan - Fredag, sista, sista!

Fredag och sista dagen på heela studentveckan!! Jag kände mig inte alls på topp på torsdagskvällen, och verkligen inte på fredagsmorgonen heller när jag skulle upp för att gå till kyrkan, få betyg och säga hejdå till klassen och lärarna *snyft*... Men jag tänkte mest att "efter festande tre kvällar i rad är det väll inte så konstigt att man mår som man mår.." Men när jag kom hem kollade jag tempern och hade 39,5 i feber, och jag som brukar ha 36 i vanliga fall blev helt utslagen..!! Var så obeskrivligt besviken för att det var slutfest på kvällen och jag hade blivit sjuk, men dum som jag är så trottsade jag det helt ändå, haha.. "Köra och gå på alvedon hela kvällen så kan jag åka hem när jag vill", tänkte jag.. jag skulle bara in "för att"... Men att jag fick en sådan jäkla grym sista kväll på veckan hade jag aldrig trott!! Kunde knappt resa mig upp ur sängen och några timmar senare röjjde jag runt med alla andra som aldrig förr!
 
Grymt bra och känslosam kväll med alla bästa vänner som tagit studenten!! ♥♥ Körde hem vänner i tryggt förvar efter kvällens slut och hamnade lycklig hemma i min säng tillsammans med min fina pojk, tacksam för en av de bästa veckorna i mitt liv med så sjukt underbara människor jag fått skapa minnen med under gymnasietiden, lärt känna så många fina människor som kommer vara vänner resten av livet! ♥ Bästa bästa bästa ♥
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback