STUDENTDAGEN del 2 - 9 juni 2015

VILEKN DAG - En av de absolut bästa i mitt liv!! All glädje och att få ha alla man bryr sig om som mest runt om kring sig på samma gång.. går knappt att beskriva! Helt underbar dag!! Efter en av de största adrenalinkickarna jag varit med om - att springa ut med sin klass och bara vråla av glädje - och sedan bli mött av familj och vänner var bland det abolut bästa! Sedan tågade vi alla skolans studenter efter musikkår ner mot Stortorget där alla flaken väntade, och oj vad det var kul!! Efter det åkte alla på sitt håll hem för firande och fest! TACKAR alla mina underbara vänner och familj som firade mig den här dagen och för alla fina presenter jag fick, ni är verkligen guld värda!! Det var också så himla fint när alla som var kvar samlades för att de ville titta på mitt gymnasiearbete, hihi! Dagen slutade med utgång på kvällen och kunde inte avslutats på ett bättre sätt än med mina fantastiska vänner och klass! Älskar er ♥
Allmänt | Permalink


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här nedan :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback